ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ...








ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
(ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ)


Αγαπητέ Γύφτε,
Επειδή μ´ έχεις ξεσκίσει στο κλέψιμο, αποφάσισα να σου γαμήσω τα μπρέκια. Όχι που είμαι ρατσιστής αλλά εσύ και οι Αλβανοί μας έχετε τρελάνει στο πήδημα και μεις σα μαλάκες κάνουμε ότι μας αρέσει κιόλας.... Αλλά που θα μου πας ρε παλιόπουστε. Σου την έχω στημένη. Έχω γεμίσει  το κτήμα με παγίδες ρε κερατά. Που θα πας, και που θα σταθείς. Χώρια που έχω νηστικό τρεις μέρες το σκυλί. Αν τολμάς πέρνα. Γαμώ το κέρατό μου μέσα. Αλλά δεν φταίτε εσείς. Η κυβέρνηση φταίει που σας έχει αμολήσει και όποιον πάρει ο χάρος. Μαλάκες. Αν δείτε ξανά ψήφο δική μου να με χέσετε. Καλά είπα να ψηφίσω Καρατζαφέρη. Αλλά δεν μάφησε η μαλακισμένη η γυναίκα μου... ΠΑΣΟΚ να ψηφίσεις Γεράσιμε. ΠΑΣΟΚ. Της μάνας σου μωρή και της αδελφής σου. Ηλίθια. Τώρα... τρέχα Γεράσιμε να βάλεις δαγκάνες στο χωράφι. Να πάς εσύ να τις βάλεις μωρή.. Που είσαι ολο θεωρία. Χαμένο κορμί. Όλη τη μέρα μαγειρεύεις και τρως. Οκτακόσια κιλά έγινες... Σε λίγο θα γκρεμίσω την εξώπορτα για να μπαίνεις... Τέλος πάντων ας μην συγχυστώ Σαρακοστή μέρα. Νηστεύω κιόλας ο πούστης. Ήμαρτον Βαγγελίστρα μου.
Γιωργάκη.... μην πατάς εκεί βρε ηλίθιε... Α ρε και να πιαστείς στην δαγκάνα... Το τι ξύλο έχεις να φας δεν λέγεται.... Μαλακισμένο.... ε μαλακισμένο.

1 σχόλιο: