ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

H TYXH TOY NA EIΣΑΙ ... ΕΛΛΗΝΑΣ


Με δεδομένο ότι είναι τύχη που γεννήθηκες Έλληνας και όχι Πακιστανός αγρότης ή Ινδός κατώτερης κάστας ή ακόμα, ουραγκοτάγκος του Βόρνεο, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι που θεωρείται τύχη να είσαι  Έλληνας.
Πρώτα απ΄ όλα, μιλάς Ελληνικά, όπως και τα υπόλοιπα δέκα εκατομμύρια συμπατριωτών σου. Που σημαίνει ότι συνεννοείσαι άνετα όπου και να πας στη χώρα σου.
Βρίσκεις στη λαϊκή ό,τι θέλεις, από αρακά μέχρι παντόφλες.
Οι συγγενείς σου είναι όλοι λευκοί κι αν όχι τελείως, κυμαίνονται σε ένα φάσμα χρωμάτων από ανοιχτό καφέ μέχρι εκρού, γεγονός που βοηθάει αν τους χάσεις νύχτα.
Οι νεκροί είναι ίδιοι με αυτούς των προηγμένων χωρών, ομοίως οι σκύλοι, οι γάτες, οι κατσαρίδες και οι φαλάκρες.
Έχεις το μοναδικό προνόμιο να απολαμβάνεις και φραπέ και τσάι, κάτι που δεν συμβαίνει σε Αγγλία, Κίνα, Ινδία, Θιβέτ και ολόκληρη την Ασία.
Βρέχεσαι γύρω-γύρω από θάλασσα, που βρέχεται από πλαστικές σαγιονάρες.
Τρως μαριδάκι ψιλό, ένα άλυτο μυστήριο για τους Σκανδιναβούς ψαράδες, που ψαρεύουνε μονίμως ρέγκες, γκαστρωμένες με αυγά.
Οι φουρνάρηδες πιάνουν το ψωμί με γάντια, με τα οποία παίρνουν τα λεφτά και σου δίνουν ρέστα, χωρίς ποτέ να αρρωστήσεις ή να παραπονεθείς για κάτι, τη στιγμή που ο πλανήτης υποφέρει από τη γρίπη των χοίρων, των πουλερικών, τις τρελές αγελάδες, τα φύτρα και τα τιγρέ κουνούπια.
Σου πλένει η μάνα, η γυναίκα ή η γκόμενα τα σώβρακα, κάτι που αρνούνται πεισματικά να κάνουν οι Γαλλίδες.
Αν είσαι γυναίκα, αρνείσαι πεισματικά να κάνεις σεξ με αυτόν που του πλένεις τα σώβρακα.
Στην ουρά, στις τράπεζες και τις δημόσιες υπηρεσίες, δεν έχεις άγχος μην αργήσεις, θα αργήσεις.
Οι μετανάστες, οι χρήστες ουσιών και τα αδέσποτα ζώα, απολαμβάνουν μια ελευθερία, που δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα του κόσμου.
Δεν έχεις βιομηχανία, έχεις όμως Κομμουνιστικό κόμμα που εκφράζει την εργατιά στις φάμπρικες. Άρα, μηδενικοί ρυπογόνοι παράγοντες, που σε συνδυασμό με πολιτικούς κρατούμενους σαν τον Ψωμιάδη, δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για κάθε πικραμένο.
Τα παιδιά σου από έξι χρονών κάνουν download την ορθογραφία στον υπολογιστή.
Η κρίση άγγιξε και σένα, άρα υπάρχεις, πέθανε η μεσαία τάξη, οπότε σε δανείζει όποιος έχει.
Και το σημαντικότερο;
Δεν ελπίζεις τίποτα, δεν φοβάσαι τίποτα, είσαι Έλληνας.

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Νίτσε εξηγεί τον ευρωπαϊκό ανθελληνισμό


Πιο επίκαιρος από ποτέ είναι ο Φρειδερίκος Νίτσε, αναμφισβήτητα ένας από τους σημαντικότερους Γερμανούς φιλοσόφους και συγκεκριμένα ένας από τους πρώτους «υπαρξιστές» φιλοσόφους. Στο πρώτο του βιβλίο, με τίτλο «Η Γέννηση της Τραγωδίας» (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15, ο Νίτσε κάνει μία ιδιαίτερα μνεία στο ελληνικό έθνος αποδεικνύοντας ότι ο Νίτσε είναι πολύ μπροστά από την εποχή του. 


Η στάση ορισμένων κύκλων στην Ευρώπη απέναντί μας σε συνδυασμό με τη δυσπιστία που υπάρχει γύρω από τους Έλληνες έχει προβληματίσει κατά καιρούς και τους πιο αυστηρούς κριτές μας.

«Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες και φοροφυγάδες» είναι μερικά μόνο από τα κοσμητικά σχόλια που ακούγονται διεθνώς τους τελευταίους μήνες κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται γιατί τόσο μένος γύρω από ένα λαό με μία λαμπρή ιστορία και ένα αξιοζήλευτο πολιτισμό.

Ο φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε δίνει μία ξεχωριστή απάντηση...

Διαβάστε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το βιβλίο:

«
Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του.
Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την ύπαρξή τους.

 
Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ (Περὶ τοῦ μή δεῖν δανείζεσθαι) ΝΟ 2

ΚΕΙΜΕΝΟ:


......ἀλλ᾽ενδεικνύμενον τοῖς προχείρως δανειζομένοις, ὅσην ἔχει το πρᾶγμα αἰσχύνην καί ἀνελευθερίαν καί ὅτι τό δανείζεσθαι τῆς ἐσχάτης ἀφροσύνης και μαλακίας ἐστίν. Ἔχεις; μή δανείση, οὐ γάρ ἀπορεῖς. Οὐκ ἔχεις; μή δανείση, οὐ γάρ ἐκτίσεις. Κατ᾽ἰδιάν δι᾽οὕτως ἑκάτερα σκοπῶμεν.


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:


... θέλω να δείξω σε όσους τρέχουν χωρίς περίσκεψη να δανειστούν πόση ντροπή προκαλεί αυτή τους η πράξη και πόση στέρηση της ελευθερίας, καθόσον  ο δανεισμός είναι πράξη υπέρτατης αφροσύνης και μαλθακότητας. Έχεις; τότε μή δανείζεσαι, γιατί δεν σου λείπουν. Δεν έχεις; Μη δανείζεσαι, γιατί δεν θα μπορέσεις να ξεπληρώσεις το χρέος σου. Ας τα  παρατηρήσουμε αυτά τα δύο το καθένα ξεχωριστά...








Υ.Γ. 
2500 χιλιάδες χρόνια μετά ασυγκράτητοι οι Έλληνες επέπεσαν στο αμάρτημα του Δανεισμού, παρά τα κελεύσματα των σοφών προγόνων τους. Στις μέρες μας ακούμε τις ανοησίες των πολιτικών  περί αποπληρωμής του χρέους και άλλων λοιπών (μυθευμάτων). Και το αμάρτημα του δανεισμού (εξ)ακολουθεί χωρίς  δεύτερη σκέψη και οι δανειζόμενοι, δανείζονται πάλι για να αποπληρώσουν τα δανεικά που έλαβαν. Το χρέος διογκώνεται. Και μαζί μ᾽αυτό και ο παραλογισμός.


Οὐ δύναμαι τήν αἷγα φέρειν, επί μοι θέτε τον βοῦν


(Δεν μπορώ να κουβαλήσω την κατσίκα, φορτώστε μου το βόδι)







Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ (Περὶ τοῦ μή δεῖν δανείζεσθαι)

"Περί της μη αναγκαιότητος του δανεισμού" ή "Oι συμφορές του δανεισμού" του Πλούταρχου ανήκουν στα Ἠθικά, κείμενα με τα οποία επιδίδεται στην κατακεραύνωση του φαινομένου του αλόγιστου δανεισμού που διακρίνει τους οφειλέτες καθώς και  της απληστίας και της βαρβαρότητας και βαναυσότητας των πιστωτών. Τα Ηθικά πιθανότατα  είναι ομιλία του που εκφωνήθηκε στην Αθήνα περίπου το 92 μ.Χ. μια Αθήνα που τηνεποχή εκείνη όπως και άλλες ελληνικές πόλεις μαζτιζόταν από την  υπερχρέωση σε εγχώριους, αλλά κυρίως ξένους, ως επί το πλείστον Ιταλούς πιστωτές.


Κείμενο:
......μηδἐ συ γ᾽ἱπποσύνας τε μένειν,
μηδ᾽ὀχήματα ζευκτά κερασφόρα καί κατάργυρα, ἅ τόκοι ταχεῖς καταλαμβάνουσι καί παρατρέχουσιν ἀλλ᾽ὄνω τινί τῶ τυχόντι καί καβάλλη χρώμενος φεῦγε πολέμιον καί τύρρανον δανειστήν, οὐ γῆναἰτοῦντα καί ὕδωρ ὡς ὁ Μῆδος, ἀλλά τῆς ἐλευθερίας ἁπτόμενονκ αίπρογράφοντα τήν ἐπιτιμίαν κἄν μή διδῶς, ἐνοχλοῦντα, κἄν έχης, μή λαμβάνοντα, κἄν πωλής  ἐπευωνίζοντα, κἄν μη πωλῆς ἀναγκάζοντα, κἄν δικάζης, ἐντυγχάνοντα, κἄν ὀμόσης,ἐπιτάττοντα, κἄν βαδίζης ἐπί θύρας, ἀποκλείοντα, κἄν οἰκοιμένης, ἐπισταθμνεύοντα καί θυροκοποῦντα.


Μετάφραση: 
.... μην περιμένεις να σου επιτεθεί το ιππικό (από το χρησμό της Πυθείας στους Αθηναίους. Ηρόδοτος, Ιστορίαι VII,141)
ούτε άμαξες στολισμένες με κέρατο και ασήμι, που τις φτάνουν και τις ξεπερνούν οι γοργοπόδαροι τόκοι. Πάρε έναν γάιδαρο,όποιον νάναι ή ένα απλό άλογο, και φύγε να γλιτώσεις από τον εχθρό και τύραννό σου, τον δανειστή, που δεν ζητά γην και ύδωρ όπως ο Μήδος, αλλά θίγει την ελευθερία σου και βάζει πωλητήριο στην αξιοπράπειά σου. Και αν δεν του δίνεις, σε ενοχλεί. Αν έχεις, δεν παίρνει. Αν πουλήσεις, ρίχνει την τιμή. Αν δεν πουλήσεις, σε αναγκάζει.Αν πας στο δικαστήριο, προσπαθεί να επηρεάσει την έκβαση της δίκης. Αν του ορκίζεσαι, σε προστάζει. Αν πας στην πόρτα του,την κρατάει κλειστή, και αν μείνεις στο σπίσι σου, στήνεται στο κατώφλι και σου βροντά αδιάκοπα την πόρτα.


(Συνεχίζεται.....)

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011


ΑΓΓΛΙΚΑ ... ΑΝΕΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ...

Κείμενο:  Into the spot
Μετάφραση:  ειν᾽του Δεσπότ.


Κείμενο: To you too funny
Μετάφραση: Του γιού του Φάνη


Κείμενο: Sleep for us 
Μετάφραση: Σλίπ φοράς;


Κείμενο: Α nice party
Μετάφραση: ε, να η Σπάρτη


Κείμενο: She has many
Μετάφραση: συ χεσμένη


Κείμενο: Kill kiss
Μετάφραση: Κιλκίς


Κείμενο: Τhe necklaces
Μετάφραση: Δεν έκλασες....


Δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα...
Πεινασμένοι, διψασμένοι,χρεωμένοι, άνεργοι, του κλώτσου και του μπάτσου.......ΑΛΛΑ...... άπιαστοι... τη φυλή μου μέσα....






Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΘΕ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ

1η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ (ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΚΑΒΑΛΑΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ)

O παπούς μου ο Θανάσης Καραγιώργης από τους Φιλίππους της Καβάλας υπηρέτησε 7 χρόνια στον Ελληνικό στρατό στους Βαλκανικούς πολέμους και πολέμησε σ᾽όλη σχεδόν την Μακεδονία εναντίον των Βουλγάρων και των λοιπών ντόπιων "συγγενών" τους. Μόλις επέστρεψε στο χωριό του πολίτης πιά, αφού επέζησε σαν από θαύμα από τις κακουχίες και τις ταλαιπωρίες του πολέμου, άρπαξε ένα μπόγο έβαλε μέσα  ότι βρήκε μπροστά του,  λίγο ψωμί και πήρε των ομματιών του για την Κωνσταντινούπολη. Το χωριό του κατεστραμμένο και καμμένο με μια φτώχια που μόνο ο φακός του μεγάλου φιλέλληνα φωτογράφου της εποχής Fred Boissonnas μπόρεσε να διασώσει μέχρι τις μέρες μας.
Στην Κωνσταντινούπολη δούλεψε σε ένα μαγαζί που έφτιαχνε ξύδι, έγινε λοιπόν ξυδάς και έσωσε την ζωή του από την πείνα. 
Στην Βασιλεύουσα γνώρισε την γιαγιά μου την Αθηνά, που ήταν από το ίδιο χωριό με τον παππού μου, τους Φιλίππους, που την έφερε στην Πόλη,  μεσίτης της εποχής κατ᾽εντολή της μάνας της και προγιαγιάς μου, από την ηλικία των  8 χρονών για να δουλέψει σαν παραδουλεύτρα στο σπίτι ενός πλούσιου Εβραίου δικηγόρου που αλλαξοπίστησε και πήρε τον όνομα Σελίμ για ευνόητους λόγους.
Οι δυό τους λοιπόν γνωρίστηκαν, η γιαγιά μου η Αθηνά είχε ήδη 10 χρόνια στην πόλη, παντρεύτηκαν και έκαναν δύο κορίτσια. Την Ευγενία (την μάνα μου) και την Ελένη την θεία μου.

Η γιαγιά μου έφυγε από τους Φιλίππους της Καβάλας σε ηλικία 8 ετών, ήταν λοιπόν λογικό να έχει μεγάλο νόστο για το χωριό της. Ο παππούς μου όμως που έφυγε μεγάλος και ήξερε.. της "έκοψε τον βήχα". Κάτσε εδώ που κάθεσαι, της έλεγε,  δεν ξέρεις εσύ.......

2η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
Το 1965  -  ο παππούς είχε πεθάνει ήδη από το 1955 -  και έχοντας η γιαγιά η Αθηνά, χήρα από δεκαετίας Ελληνική, υπηκοότητα (Φίλιπποι γάρ) απελάθηκε από τους Τούρκους (τα κατορθώματά μας στην Κύπρο)  και επέστρεψε στην Ελλάδα.  Μαζί της επέστρεψαν στην Ελλάδα και η κόρη της (μητέρα μου) Ευγενία,  ο άντρας της ο Θόδωρος (Καραμανλής από τα περίχωρα της Καππαδοκίας καταγόμενος) και εγώ παιδί 9 χρονών τότε.

3η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ;)
Στα επόμενα 45 χρόνια ο γιός μου Θόδωρος (από το όνομα του παππού του που πέθανε πρόσφατα) στο τελευταίο έτος σήμερα την Οικονομικής Σχολής  του Πανεπιστημίου της Κομοτηνής, βλέποντας για μια ακόμη φορά την ηθική και οικονομική κατάντια της Ελλάδας, σκέφτεται σοβαρά να φύγει στην Ευρώπη (Ολλανδία ή Γερμανία) και να ζήσει  εκεί, αφού κάνει σε αντίστοιχη σχολή το μεταπτυχιακό του.


ΤΡΕΙΣ ΓΕΝΙΕΣ... ΤΡΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙΣ....

ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ: Ποιοί είναι αυτοί οι Ελληναράδες που μας αναγκάζουν κάθε 40 χρόνια σε μια διαρκή μετανάστευση;

- Αυτοί που θέλανε να πιούνε τον καφέ τους στην Άγκυρα (Μικρασιατική καταστροφή), φάγανε μούτρα τους, και την πλήρωσαν χιλιάδες πρόσφυγες;
- Αυτοί που ζητούσαν πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων για να  δώσουν δουλιά σε εργάτες της οικοδομής αναγκάζοντάς τους  συμπατριώτες τους να φύγουν στα ορυχεία του Βελγίου;-
Αυτοί που θέλανε τους μισούς Έλληνες στις εξορίες (δήθεν επικίνδυνοι κομμουνιστές) για να βολεύουν δια βίου τους εαυτούς και τα παιδιά τους εις βάρος των υπολοίπων συμπατριωτών τους;
- Αυτοί που αυτο - βαπτίστηκαν σοσιαλιστές και  "νέοι" δημοκράτες και έκαναν την Ελούντα και τις βίλες της Μυκόνου δεύτερο σπίτι τους;
- Αυτοί που μέσα σε 40 χρόνια ισοπέδωσαν την παιδεία, την υγεία, την ασφάλεια, τα δικαιώματα των μη εχόντων και τώρα παριστάνουν τους σωτήρες της Πατρίδας, μιας Πατρίδας που οι ίδιοι χρεοκόπησαν, αναγκάζοντας τα παιδιά μας για μια ακόμα μετανάστευση;

ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ   ...ΜΗΘΟΥΝΕ.......

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ. 
ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΕΔΩ.  
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ.  

ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΞΑΝΑ....

ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, ΕΧΘΡΙΚΟΥΣ, ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΥΣ, ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ.


ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.

ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.

ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ... 

ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ.....











Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

PAX AMERICANA Ή Ο ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ





Ζουν από τα κουπόνια φαγητού...
Ένας στους πέντε Νεοϋορκέζους ζει σε συνθήκες φτώχειας σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της αμερικανικής Στατιστικής Υπηρεσίας (Census Bureau), που δίνονται στη δημοσιότητα την Πέμπτη.
Το ποσοστό των φτωχών έχει αυξηθεί σε ολόκληρη τη χώρα, αλλά η αύξηση είναι... 


μεγαλύτερη στη Νέα Υόρκη, που βρίσκεται αντιμέτωπη με τις συνέπειες της οικονομικής ύφεσης.

Μέσα σε ένα χρόνο, από το 2009 ως το 2010, άλλοι 75.000 κάτοικοι της αμερικανικής μεγαλούπολης οδηγήθηκαν στη φτώχεια, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το ποσοστό του φτωχού πληθυσμού και να ξεπεράσει τους 1,6 εκατ. κατοίκους.

Αυτό έχει ως συνέπεια να αυξηθεί το ποσοστό των κατοίκων της πόλης που ζει κάτω από το επίσημο όριο της φτώχειας στο 20,1% -το μεγαλύτερο από το 2000. Η κατά 1,4% αύξηση μέσα σε ένα χρόνο είναι η μεγαλύτερη τα τελευταία 20 χρόνια.

Στην περιοχή του Μανχάταν εμφανίζονται οι μεγαλύτερες διαφορές στα εισοδήματα όχι μόνο στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα.

Το 20% των κατοίκων έχει κατά μέσο όρο εισόδημα 371.754 δολάρια το χρόνο, ενώ άλλο ένα 20% βρίσκεται στον ...πάτο με μέσο εισόδημα 9.845 δολάρια το χρόνο.

Το ποσοστό της φτώχειας στους κάτω των 18 αυξήθηκε κατά 2,9% και έφτασε το 30%. Η εικόνα που περιγράφουν τα στοιχεία είναι ανησυχητική και για έναν ακόμη λόγο: όλο και περισσότεροι Νεοϋορκέζοι εξαρτώνται από την πρόνοια για να ζήσουν και 1,8 εκατομμύρια κάτοικοι της πόλης- αριθμός ρεκόρ- ζει από τα κουπόνια φαγητού που μοιράζουν οι Αρχές...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Οι παρακάτω εθνοσωτήρες συμπολίτες μας με τις κάτωθι απολαβές:

1. Μηνιαίος μισθός 6.100 ευρώ. 2. Σύνταξη μετά από 4 χρόνια βουλευτικής θητείας. Ποσό σύνταξης μηνιαίως 4.880 ευρώ. 3. Για συμμετοχή σε επιτροπές, 250 ευρώ την ώρα... 4. Οι βουλευτές της επαρχίας παίρνουν το μήνα 1.000 ευρώ για ενοίκιο. 5. Όλοι οι βουλευτές παίρνουν άπαξ 1.500 ευρώ για οργάνωση γραφείου και 1.000 ευρώ τις γιορτές λόγω αυξημένης επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους τους. Το Δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας είναι ξεχωριστά. ... ... 6. Δικαιούνται 104 αεροπορικά εισιτήρια ετησίως δωρεάν και απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ και ΚΤΕΛ. 7. Πολυτελές αυτοκίνητο, δωρεάν καύσιμα με επίδομα 600 ευρώ το μήνα, ένα χωροφύλακα για φρουρό, 4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ένα στο σπίτι, σταθερό, όλα δωρεάν. 8. Απολαμβάνουν πλήρους ασυλίας για όποιο αδίκημα διαπράξουν κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως βουλευτές. 9. Δεν πληρώνουν φόρο για ένα μέρος του μισθού ή της συντάξεως. 10. Δικαιούνται γραμματειακή υποστήριξη για 4 υπαλλήλους και 1 επιστημονικό συνεργάτη. Όλους αυτούς τους πληρώνει το Δημόσιο. 11. Δικαιούνται άτοκα δάνεια ως βουλευτές και ως επαγγελματίες. 12. Δωρεάν γυμναστήριο, σάουνα, νηπιαγωγείο για τα παιδιά τους. 13. Τηλεφωνική ατέλεια. 14. Δωρεάν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και καλλιτεχνικούς χώρους. 15. Δωρεάν διόδια. 16. Δωρεάν εισιτήρια, ξενοδοχεία, γεύματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό ως μέλη επιτροπών κλπ.....

Μας καλούν να σώσουμε την Πατρίδα κάνοντας τις δέουσες οικονομικές και όχι μόνο θυσίες. Η Πατρίδα κινδυνεύει να χρεοκοπίσει. Γι᾽αυτό και οφείλουμε να πληρώσουμε. Επίσης κινδυνεύει από τους γείτονές της. Γι᾽αυτό είναι πατριωτικό καθήκον μας να στείλουμε τα παιδιά μας στο στρατό σε πλήρη πολεμική ετοιμότητα (φυσικά και κατανοούμε απόλυτα που τα δικά τους δεν είναι εύκαιρα καθόσον σπουδάζουν ή διαμένουν στο εξωτερικό).


Ανταποκρινόμενοι λοιπόν στο κάλεσμά τους δηλώνουμε απερίφραστα  ότι θα πράξουμε το καθήκον μας και ότι η συνείδησή μας επιβάλλει.


Εξάλλου εμείς δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα...


















ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ....




Η Πολιτεία (ή Περί δικαίου) είναι ένα από τα γνωστότερα έργα του Πλάτωνα, το οποίο γράφτηκε περίπου το 380 π.Χ.[1] ή ολοκληρώθηκε γύρω στα 374 π.Χ.[2] κι έχει ασκήσει μεγάλη επιρροή τόσο στη φιλοσοφία, όσο και στην πολιτική θεωρητική.
Στην Πολιτεία, ο Σωκράτης και άλλοι εξέχοντες Αθηναίοι και ξένοι συζητούν τη σημασία της δικαιοσύνης και εξετάζουν κατά πόσο είναι πιο ευτυχισμένος ένας δίκαιος άνθρωπος από έναν άδικο, κατασκευάζοντας μια φανταστική πολιτεία, την Καλλίπολη, με φιλόσοφους-βασιλείς.
Επίσης, συζητείται η φύση του φιλόσοφου, ή "Περί Ιδεών" θεωρία του Πλάτωνα, η διαμάχη ανάμεσα στη φιλοσοφία και την ποίηση και η αθανασία της ψυχής.
Ορισμός της δικαιοσύνης και αναλογία Πολιτείας-Ψυχής
Στην αρχή του διαλόγου οι ομιλητές διαφωνούν για το πώς ορίζεται η δικαιοσύνη, καθώς ο γηραιός Κέφαλος την ορίζει ως τιμιότητα στις συναλλαγές και συνέπεια στην απόδοση των χρεών, ενώ ο γιος του, Πολέμαρχος, θεωρεί δικαιοσύνη την απόδοση του καλού στους φίλους και του κακού στους εχθρούς. Ο Θρασύμαχος κρίνει ότι υφίσταται και το δίκαιο του ισχυρότερου και ο Γλαύκων, φέρνοντας ως παράδειγμα το μύθο για το δαχτυλίδι του Γύγη, υποστηρίζει ότι η δικαιοσύνη αποτελεί απλά μια κοινωνική σύμβαση, καθώς και ο δίκαιος και ο άδικος άνθρωπος θα έκαναν την αδικία, αν ήξεραν πως δεν θα τιμωρηθούν, βγάζοντας συμπέρασμα πως είναι προτιμότερο να ζει κανείς «μέσα» στην αδικία.
Ο Σωκράτης εν μέρει συμφωνεί με όλους, ωστόσο δεν δέχεται καμιά από τις προτάσεις ως πλήρως ολοκληρωμένη για να λειτουργήσει ως "ορισμός της δικαιοσύνης". Έτσι, προκειμένου να εξετάσουν το πώς η δικαιοσύνη μπορεί να εφαρμοστεί για τον καθένα και ταυτόχρονα για όλους, ερευνούν το πώς η έννοια της δικαιοσύνης εφαρμόζεται σε ολόκληρη την πόλη.
Η ιδεώδης πολιτεία χαρακτηρίζεται από τέσσερις αρετές: σοφία, ανδρεία, σωφροσύνη και δικαιοσύνη: ο κάθε ένας στην κοινωνία κάνει αυτό που χρειάζεται, ανάλογα με τον ρόλο του μέσα σε αυτήν, χωρίς να εμποδίζει τη λειτουργία των άλλων και να ξεφεύγει από τα πλαίσια που έχουν οριστεί για τον ίδιο, χωρίς δηλαδή να είναιπολυπράγμων (433a-433b). Για να διατηρήσει τη δικαιοσύνη, που ορίζεται ως ο άξονας της ισορροπίας στην ηθική και πολιτική, ο Πλάτων φτάνει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Romilly[4], στα άκρα[5].
Εφόσον στην Πολιτεία υπάρχει δικαιοσύνη, η ψυχή του κάθε ατόμου εμφανίζεται αρμονική και χωρίζεται σε τρία μέρη: το επιθυμητικόν, το οποίο εκφράζει τις βασικές ανάγκες του ατόμου, το θυμοειδές που επιχειρεί να τιθασεύσει το επιθυμητικόν, και το λογιστικόν στο οποίο ως ανώτερο υπακούν τα δύο πρώτα. Τα τρία αυτά μέρη της ψυχής αντιστοιχούν στις ανάλογες 3 τάξεις της Πολιτείας: το επιθυμητικόν στους δημιουργούς, το θυμοειδές στους φύλακες-επίκουρους και το λογιστικόν στους φύλακες-άρχοντες. Συνεπώς, δικαιοσύνη είναι η αρμονία των διαφορετικών μερών της ψυχής.
Τελικά, προς το τέλος του έργου, ο Σωκράτης επανέρχεται στο ζήτημα της σύγκρισης δίκαιου και άδικου ανθρώπου, παραθέτοντας το παράδειγμα του τύραννου Αρδιαίου: αν ο άνθρωπος δεν κάνει καμιά προσπάθεια να θέσει το επιθυμητικόν υπό το λογιστικόν μέρος, τότε θα έρθει η στιγμή που τελικά θα τιμωρηθεί για τις πράξεις του. Ο τύραννος διαφέρει από τον "φιλόσοφο-βασιλιά" που είναι δίκαιος, αναζητά την αλήθεια, απολαμβάνει τις αληθινές, φιλοσοφικές απολαύσεις κι είναι ο μόνος που μπορεί να διακρίνει ποιο πολίτευμα είναι το καλύτερο, καθώς μόνο εκείνος διαβλέπει το Αγαθό[6].

Υ.Γ.  (ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ.....)



Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ




ΟΤΑΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ...
ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.....
ΟΤΑΝ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ ΚΟΝΤΑ...
ΟΤΑΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ ΑΝΑΓΕΝΗΜΕΝΗ.....




ΕΣΥ ΠΡΟΣΔΟΚΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΣΟΥ.....


ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ......


ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛIΩΝ 
ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.....












Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΣ (ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ).....

Σε κατάσταση επιφυλακής (αυξημένης ετοιμνότητας) βρίσκεται η Ελλάδα εξαιτίας της διένεξης της Τουρκίας με την Κύπρο και το Ισραήλ σχετικά με τις αντλήσεις υδρογονανθράκων στην Θαλλάσια περιοχή της Κυπριακής επικράτειας.
Το τραγικό είναι ότι αυτοί (Κύπρος, Ισραήλ και Τουρκία) έχουν πρόβλημα μεταξύ τους, εμείς είμαστε σε αυξημένη επιφυλακή.
Άλλους απειλούν οι Τούρκοι, εμείς φοβόμαστε.
Εμείς γιατί βρισκόμαστε σε κατάσταση επιφυλακής;
Συμπαραστεκόμαστε στους Κύπριους "αδελφούς" των  οf shore;
Πασχίζουμε για να διατηρηθεί ο φορολογικός παράδεισός τους με τα απανταχού εισρεόμενα πάσης αποχρώσεως χρήματα;    
Μήπως φοβόμαστε για τα λεφτά που στείλανε τα λαμόγια τα δικά μας στις Κυπριακές Τράπεζες με τον φόβο της πτώχευσης της Ελλάδας;
Ή μήπως για τις off shore εταιρίες που έστησαν εκατοντάδες ελλαδίτες πολίτες και αρκετοί πολιτικοί μας (εν ενεργεία μάλιστα) για να αποφύγουν τη φορολογία στην Ελλάδα;
Εμείς γιατί βρισκόμαστε σε κατάσταση επιφυλακής;


ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

Η Κύπρος είναι ανεξάρτητο κράτος και πρέπει να λειτουργεί ανεξάρτητα, ελεύθερα, με δική της βούληση και δική της ευθύνη για τις πράξεις της.

Η Ελλάδα είναι ένα ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ, που πρέπει να λειτουργεί ανεξάρτητα, αυτόνομα και χωρίς τον πολύ συχνά καταστροφικό για την ίδια προστατευτισμό  που επιδεικνύει για την Κύπρο, προστατευτισμό που τόσα δεινά της έχει προκαλέσει τα τελευταία 50 χρόνια.

Οι εχθροί της Κύπρου δεν είναι κατ᾽ανάγκην και εχθροί της ΕΛΛΑΔΑΣ.

Κανενός κράτους  οι εχθροί δεν είναι κατ᾽ανάγκην και δικοί μας.

Δεν μοιραζόμαστε το μίσος με κανέναν λαό, για κανέναν λαό.

Δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα  με κανέναν.

Αυτοί που έχουν συμφέροντα ας βάλουν το χέρι τους στη φωτιά...

Και να αφήσουν τους υπόλοιπους ήσυχους.

Η φυλετική συγγένεια, η κοινή γλώσσα και η κοινή θρησκεία, ανεξάρτητα από την ουσιαστική σημασία τους,   αποπροσανατολίζουν όταν λειτουργούν ως άλλοθι σε κάθε περίπτωση.

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΑΥΜΑ.... ΘΑΥΜΑ......





Πιστεύω εις ΕΝΑΝ Θεόν Πατέρα, Παντοκράτορα.
Ποιητήν Ουρανού και Γης 
Ορατών τε πάντων και Αοράτων.....


ή Αλλιώς....




Το χρήμα αδέλφια μου.... το χρήμα.....

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ




 ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΓΙΑΤΙ  ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΟΥΝ. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ  ΘΑ ΕΙΝΑΙ (ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ) ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ.


ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ
ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟ 2




Αγαπητέ μου Γύφτε,


Σε παρακαλώ πολύ, γαμώ το κέρατό μου μέσα,  όλη μου τη ζωή με σένα θα ασχολούμαι ρε μαλάκα; Όπου πάω και όπου σταθώ εσένα θα βρίσκω μπροστά μου;  Μέχεις τρελάνει στο κλέψιμο ρε αρχίδι... Προχθές κόλησα την λάμπα στο ντουί με logo και μου έκλεψες και το ντουί ρε αντίχριστε... Ούτε την κλέμα δεν άφησες. Τέλος πάντων. Με σένα δε βγάζω άκρη. Σάμπως βγάζω με τους υπόλοιπους; Εσύ τουλάχιστον  κλέβεις  λάμπες. Οι άλλοι μου τα λέψανε όλα. Μόνο την γυναίκα μου με αφήσανε οι άχρηστοι. Να τυρανιέμαι....
Λοιπόν φιλαράκι, για να είμαστε ξηγημένοι σου βάζω στο τζάμι 5 Ευρώ για να πάρεις λάμπες και ότι άλλο θέλεις και να αφήσεις τις δικές μου ήσυχες. Στο κάτω κάτω πάρε καινούργιες. Οι δικές μου είναι και μεταχειρισμένες.
Θάθελα νάξεραβρε άχρηστε τι τις κάνεις τις λάμπες... Όσες λάμπες και να ανάψεις ρε, πάλι δεν θα φαίνεσαι... Εδώ δεν φαίνεσαι κάτω από τον ήλιο θα φαίνεσαι με τις λάμπες; Σκυλόμαυρε....
Α... και να μην ξεχνιόμαστε... Αν συνεχίσεις το βιολί, θα σου την στήσω, θα μάθω το τσαντίρι σου, θα μπουκάρω μέσα και όποιον πάρει ο χάρος. Ντάξει;  
Ρε πως την καταντήσανε  την Ελλαδάρα μας οι άχρηστοι......

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ


Φοβερό ανέκδοτο για το υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας που σκαρφίστηκαν οι μπαγάσηδες του antinews.gr, για να εκθέσουν τον πρωθυπουργό μας!







Γνωρίζετε πως αντιμετωπίζουν τα καμώματα της κυβέρνησής τους οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ; 
Διαβάστε το εξης ανέκδοτο που κυκλοφορεί στην Βουλή:
Σε μια συνάντηση του Παπανδρέου με τον πρωθυπουργό της Ελβετίας , ο Παπανδρέου συστήνει τους υπουργούς του :
Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Παιδείας , Οικονομίας κλπ.
Έρχεται η σειρά του Ελβετού που συστήνει αντίστοιχα : Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Ναυτιλίας.
Κρυφογελάει ο Παπανδρέου ..
Γιατί γελάτε , του λέει ο Ελβετός .
-Μα έχετε υπουργό Ναυτιλίας ενώ δεν έχετε θάλασσα ;
-Όταν μου παρουσίασες τους υπουργούς Δικαιοσύνης , Υγείας , Παιδείας και Οικονομίας , εγώ γέλασα ;

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ" και ΜΗ από DKR


Άλλο πράγμα η παιδεία, άλλο η μόρφωση, άλλο η εκπαίδευση, άλλο η κατάρτιση κλπ-κλπ.

1. Η Μόρφωση.

Η μόρφωση, είναι η διδακτή (και πληρωτέα ως τέτοια) σιμουλασιόν παιδεία, δεδομένου οτι η τελευταία είναι άπιαστο πουλί και δεν μπορεί να φυλακιστεί στα εκπαιδευτήρια.
Η παιδεία, είναι η συνεπίγνωση των διαφορών μεταξύ του σημαντικού και του ασήμαντου, του ωραίου και του άσχημου, του παροδικού και του διαρκούς.
Αν κάποιος τα κατέχει αυτά, μπουσουλάει στα σίγουρα, διαθέτοντας κριτήρια επιλογών κι έτσι κόβει δρόμο, ανάμεσα στα καθημερινά σκατά.
Ένας τέτοιος άνθρωπος, είναι επικίνδυνος, διότι μπορεί (αν θελήσει) να κυριαρχήσει επί των πολλών, που χάνονται ανάμεσα στις έσω εκκρίσεις και στις έξωθεν παραστάσεις.

Οπότε σο λέει-δηλαδή μο λέει (βλ. Ζήκος), μέχρι να βρούμε το γιατρικό, που βάζει την παιδεία σε κουτάκια, ας δούμε τί θα κάνουμε με τη μόρφωση, που είναι the next best thing

Η μόρφωση ήταν και είναι commodity.
Εν τη παλάμη και ούτω διδάξωμεν έλεγε ο Σταγειρίτης.
Η πχιότητα του εμπορεύματος, έχει κι αυτή τις διαβαθμίσεις της (μαζική στο δημόσιο-πολλαπλών ταχυτήτων στα ιδιωτικά), αναλόγως του βαλαντίου των γονέων.
Ο λαμβάνων σπέσιαλ μόρφωση, είναι κονομημένος.
Εκτός της εκ περιστάσεως ατομικής ζήλειας-ψώρας ή mimicry-mockery ντισπλέη, η στάση αυτή έχει και βαθύτερα αίτια.
Δεν είναι ξέρεις-δεν ξέρω, είναι έχεις-δεν έχω.
Η διαμάχη αυτή δεν είναι μόνον ελληνικό φαινόμενο.
Ταξική πάλη το λένε και είναι απλό.

2. Η Μαλθακότητα.

Στη Βρετανία π.χ. η λαϊκούρα σκώπτει το «public school boy» [παιδί που πάει σε ιδιωτικό σχολείο] ως μπουχέσα, ακριβώς χαρακτηριζόμενο απο το είδος (και το ύψος των διδάκτρων) του σχολείου του. Αυτός με την σειρά του, όταν βρεθεί κάποτε σε θέση ισχύος, θα εκδικηθεί κ.ο.κ.

Αν, ισχύει το κοινώς λεγόμενο για το μπλούτο οτι, η 1η γενιά μαζεύει, η 2η συντηρεί κι η 3η τον σκορπάει, είναι προφανές, οτι στην συνείδηση του λαού, η επί μακρόν συσσώρευση πλούτου, προκαλεί μοιραία μαλθακότητα στις (γεννημένες και μεγαλωμένες στην τρυφηλότητα) γενεές, ελλείψει της αναγκαστικής εγρήγορσης των προγόνων τους.
Τα summer jobs των γόνων αστικών οικογενειών, υποκαθιστούν την ανάγκη για εργασία, όσο και το bungee jumping την εμπειρία του αυτόχειρα.

Η καλοπέραση αμβλύνει τα αντανακλαστικά (βλ. σημερινές προσφιλείς στους φλώρους εκφράσεις χαλαρά-κουλάρω). Κάτι ανάλογο έλεγαν και οι Ρωμαίοι, κατά την περίοδο της παρακμής της Δημοκρατίας τους.
Η εξαιρετική εγκλέζικη σειρά Blackadder, στην ουσία περιγράφει την ιστορία της Μεσαίας Τάξης στην Βρετανία, που αγωνίζονταν με πανούργα μέσα να επιβιώσει, συμπιεζόμενη ανάμεσα στα αποπροσανατολισμένα ζωντόβολα της Εργατικής Τάξης και τους ηλιθίους (κουρασμένους απο το καθισιό ή τζαζεμένους λόγω αιμομιξιών) της Αριστοκρατίας.

Οι παππούδες μας, έκαναν το σκατό τους παξιμάδι και πάλεψαν για περισσότερη Δικαιοσύνη. Οι γονείς μας, κοίταξαν την πάρτη τους. Η γενιά μας, μεγάλωσε με τη φραπεδούμπα. Το μηδενίσαμε το μηχάνημα, αλλά δεν δίνει άλλο κανονάκι. Πρέπει ξανά-μανά ν’ ανατρέψουμε το Βαριεστημένο.

3. Η Ελλάδα.

Παρ’ ημίν, τα πράγματα ίσως είναι πιο σύνθετα. Οι μπαρουτοκαπνισμένοι οπλαρχηγοί του ’κοσιένα (καλά κουμάσια και δαύτοι) αποκαλούσαν με θυμηδία «καλαμαράδες» τους μορφωμένους Φαναριώτες (χρόοοοονια στο κουρμπέτι), διότι οι τελευταίοι έπαιζαν στα δάχτυλα περίτεχνες μεθόδους διοίκησης τύπου Sir Humphrey Appleby (βλ. «Yes Minister») και φοβούνταν δικαιολογημένα, οτι θα παραγκωνισθούν απο την Εξουσία.
Το μοτίβο συνέχισαν οι αγράμματοι κοτζαμπασ-αίοι και το παπαδαριό, πάλι για τον ίδιο λόγο, λοιδορώντας συλλήβδην την Επιστήμη και κάθε καινοτομία της Εσπερίας, που ξεμπρόστιαζε τα μαλακισμένα θέσφατά τους στα μάτια του λαουτζίκου.
Η φάπα έπεφτε εν είδει αντεπιχειρήματος.
Έπειτα, η μόρφωση σε ανώτατα (και μη) εκπαιδευτήρια όπως την ξέρουμε σήμερα, δεν φύτρωσε εδώ.
Έτσι, η εκλέπτυνση των προτιμήσεων και η τυπικότητα της συμπεριφοράς (απρόσωπος κανόνας), που χαρακτηρίζει (συνήθως) έναν μορφωμένον άνθρωπο, δεδομένου οτι πρόκειται για εισαγόμενο φρούτο, ξενίζει τους κοινωνούς της σκληρής νεοελληνικής πραγματικότητας (συνηθισμένης στο μοντέλο της διαπροσωπικά συμψηφιστικής συναλλαγής-προσαρμογής αναλόγως των περιστάσεων), με αποτέλεσμα να θεωρείται ο άνθρωπος, όχι μόνον μαλθακός, αλλά και «ξιπασμένος», μέχρι και αδερφή!
Ποιός πτυχιούχος δεν θυμάται το μένος του μονιμά βαθμοφόρου, έναντι των «σπουδαγμένων» στο στρατό;

Δημοσιευμένο από τον χρήστη HODJAS στο πολύ καλό site : www.slang.gr




















ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ.....


O Λ.Α.Ο.Σ. ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΣΑΚΑΛΟ






Την ένταξη του π. Σπυρίδωνα Τσάκαλου στο ψηφοδέλτιο του ΛΑ.Ο.Σ, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Γιώργος Καρατζαφέρης...
Ο π. Τσάκαλος θα δώσει την εκλογική του μάχη στην περιφέρεια Αττικής.
Η αναλυτική ανακοίνωση του κ. Καρατζαφέρη έχει ως εξής:
"Η συστράτευση στην πρώτη γραμμή του καλού και τίμιου αγώνα του... 
Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού του αγωνιστή κληρικού, του Παπα-Σπύρου Τσάκαλου, για εμάς είναι μεγάλη υπόθεση.

Ενδυναμώνει την ψυχή μας, το φρόνημά μας και την καρδιά μας.

Καλωσορίζω λοιπόν στα ψηφοδέλτια της Περιφέρειας Αττικής, για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, έναν κληρικό.

Εμείς, με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνουμε την ονομασία “Ορθόδοξος Συναγερμός”, και πιστεύουμε ότι το προηγούμενο της Εκκλησίας και της πολιτικής με τον μεγάλο ήρωα της επαναστάσεως Παπαφλέσσα, με τον Αντιβασιλέα Δαμασκηνό, με τον Μακάριο στην Κύπρο, αλλά και σε άλλες μορφές της Ορθοδοξίας, θα βρει την δικαίωση τώρα πλέον με ένα κληρικό μέσα στα μάχιμα έδρανα του Ελληνικού Κοινοβουλίου". 







Υ.Γ. 
Φταίει το ζαβό το ριζικό μας
Φταίει ο θεός που μας μισεί
Φταίει το κεφάλι το κακό μας
Φταίει πρώτ᾽ απ᾽όλα το κρασί.....
Ποιός φταίει... Ποιός φταίει ...κανένα στόμα
δεν τόβρε και δεν τόπε ακόμα....


Βάρναλης....

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΜΙΡΗ ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΕ.....





- Εμίρη μου σώσε με....
- Η πίστις σου σέσωκέ σε αδελφέ εν Θεώ Χριστιανέ.
- Eμίρη μου σ᾽ ευχαριστώ.
- Toν Θεό (σου) παλληκάρι μου, που με αξιώνει να κοψοχρονιάζω λίγο - λίγο τον Παράδεισο...
- Mα τον Παράδεισο τον χάσαμε προ πολλού εξοχώτατε...
- Λάθος νέε  μου. Εις τον εν Ελλάδι Παράδεισον διάγεις βίον, αλλά μόλις  άρχισες να τον χάνεις.
- Μα η πίστις μου εξοχώτατε, δι᾽ άλλον Παράδεισον ομιλεί....
- H πίστις σου κέκαυσέ σε αδελφέ μου.... 

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ........ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ



ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΤΗΣ ΧΙΟΥ....






ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ... ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ 
Ορατά για μια ακόμα φορά έγιναν και την Πέμπτη τα προβλήματα των υποδομών στο τελωνείο της Χίου με την άφιξη 700 τούρκων επισκεπτών που επέλεξαν το νησί μας για τις διακοπές του ραμαζανιού. Οι ουρές από τους τούρκους που περίμεναν για τον έλεγχο διαβατηρίων έφταναν μέχρι και...
 την περίφραξη του τελωνείου και οι επισκέπτες επί δυο ώρες βρίσκονταν μέσα στον ήλιο μέχρι να εξυπηρετηθούν από τους τρεις μόλις αστυνομικούς που πραγματοποιούσαν τους ελέγχους στα διαβατήρια. Την αδυναμία εξυπηρέτησης τόσων πολλών επισκεπτών επισήμαναν στο ρεπορτάζ και οι τελωνειακοί υπάλληλοι, που επανειλημμένα έχουν θέσει το πρόβλημα στο αρμόδιο υπουργείο με επιστολές τους. «Οι υπάρχουσες υποδομές είναι για την εξυπηρέτηση 100, μάξιμουμ 200 ατόμων» επεσήμανε ο κ.Τσαβλόπουλος επισημαίνοντας ότι η κατάσταση θα είναι ακόμα δυσκολότερη το Σαββατοκύριακο, όταν και αναμένεται ο μεγαλύτερος όγκος επισκεπτών που μπορεί να ξεπεράσει τους χίλιους σε μια μέρα.
Η εικόνα αυτή σύμφωνα με τους τελωνειακούς μπορεί να αναστραφεί με μικρές βελτιωτικές κινήσεις τόσο στη διαρρύθμιση του χώρου όσο και στις ώρες άφιξης των πλοίων από τον Τσεσμέ, τα οποία σήμερα φτάνουν ταυτόχρονα στο λιμάνι. «Αν υπήρχε μια εικοσάλεπτη διαφορά ανάμεσα στην ώρα άφιξης των πλοίων ο έλεγχος θα γίνονταν γρηγορότερα επεσήμαναν, συμπληρώνοντας ότι θα πρέπει να βρεθεί και μια διαφορετική φόρμουλα για την εξυπηρέτηση των οργανωμένων τουριστών που έρχονται με γκρούπ.
Ωστόσο απ’ ότι φαίνεται το ενδιαφέρον της πολιτείας αλλά και των τοπικών αρχών προκειμένου να λυθούν χρόνια προβλήματα στις υποδομές εξαντλείται στις υποσχέσεις και στις επιστολές, αφού η κατάσταση είναι εδώ και χρόνια γνωστή χωρίς όμως κανείς να κάνει κάτι για να αλλάξει.


Απογοητευμένοι από την εικόνα εισόδου σε μια Ευρωπαϊκή Χώρα και το χρόνο αναμονής εμφανίστηκαν και οι επισκέπτες μας, επισημαίνοντας μάλιστα το λιγοστό χρόνο που απομένει σε κάποιον που έρχεται για μια μέρα να δει το νησί. "Ερχομαατε στις 11.00, περιμένουμε τουλάχιστον μια ώρα και μετά θα πρέπει στις 15.00 να επιστρέψουμε στο τελωνείο για να αναχωρήσουμε για Τσεσμε, είναι ντροπή να να χρειάζεται τόσος χρόνος αναμονής στο τελωνείο. Δεν αξίζει" είπε χαρακτηριστικά ενας απο αυτούς...