ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟ 2




Αγαπητέ μου Γύφτε,


Σε παρακαλώ πολύ, γαμώ το κέρατό μου μέσα,  όλη μου τη ζωή με σένα θα ασχολούμαι ρε μαλάκα; Όπου πάω και όπου σταθώ εσένα θα βρίσκω μπροστά μου;  Μέχεις τρελάνει στο κλέψιμο ρε αρχίδι... Προχθές κόλησα την λάμπα στο ντουί με logo και μου έκλεψες και το ντουί ρε αντίχριστε... Ούτε την κλέμα δεν άφησες. Τέλος πάντων. Με σένα δε βγάζω άκρη. Σάμπως βγάζω με τους υπόλοιπους; Εσύ τουλάχιστον  κλέβεις  λάμπες. Οι άλλοι μου τα λέψανε όλα. Μόνο την γυναίκα μου με αφήσανε οι άχρηστοι. Να τυρανιέμαι....
Λοιπόν φιλαράκι, για να είμαστε ξηγημένοι σου βάζω στο τζάμι 5 Ευρώ για να πάρεις λάμπες και ότι άλλο θέλεις και να αφήσεις τις δικές μου ήσυχες. Στο κάτω κάτω πάρε καινούργιες. Οι δικές μου είναι και μεταχειρισμένες.
Θάθελα νάξεραβρε άχρηστε τι τις κάνεις τις λάμπες... Όσες λάμπες και να ανάψεις ρε, πάλι δεν θα φαίνεσαι... Εδώ δεν φαίνεσαι κάτω από τον ήλιο θα φαίνεσαι με τις λάμπες; Σκυλόμαυρε....
Α... και να μην ξεχνιόμαστε... Αν συνεχίσεις το βιολί, θα σου την στήσω, θα μάθω το τσαντίρι σου, θα μπουκάρω μέσα και όποιον πάρει ο χάρος. Ντάξει;  
Ρε πως την καταντήσανε  την Ελλαδάρα μας οι άχρηστοι......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου