ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

- ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ;
- ΟΧΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ.....
(ΑΡΚΑΣ)


Σίγουρα από αυτόν τον τόπο δεν λείπουν οι Σοφοί. Είναι  όμως λίγοι και κρυμμένοι καλά στον κόσμο τους. Τόσο καλά κρυμμένοι, που επέτρεψαν και επιτρέπουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι όλοι αυτοί που μαυρίζουν καθημερινά την ψυχή και τα μάτια μας. 


Δεν έχω διαβάσει πιο εύστοχη απάντηση στην κυρίαρχη ρήση των Νεοελλήνων.


- Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;


Ναι. Κάποτε ο Έλληνας πρέπει να θυμηθεί ποιός είναι. Από που είναι. Για ποιόν είναι. Σε ποιόν είναι και σε τελική ανάλυση Τι είναι...  


Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν παιδεία. Σχολειά (όχι κρυφά με παπάδες δασκάλους) αλλά φανερά. Σύγχρονα. Στελεχωμένα από νέους ανθρώπους με οράματα και πίστη στη γνώση.


- Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;


Όχι... 


Αλλά σίγουρα ξέρω που θα καταλήξεις, πολύ σύντομα και σαν άτομο και σαν έθνος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου