ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΕΡΜΑΝΕ ΜΟΥ) ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ...

- Αγγελική μου ζάχαρη, Αγγελική μου μέλι, Αγγέλα μου κρύο νερό που πίνουν οι Αγγέλοι...
- Έλα μικρέ, συμμαζέψου κοτζάμ άντρας.
- Δεν μπορώ κούκλα μου, όταν σε βλέπω χαίρομαι. Νοιώθω κάτι σαν σιγουριά που λένε και στην πατρίδα.
- Λοιπόν να σοβαρευτούμε;... 
- Να σοβαρευτούμε Αγγελική μου.
- Εμείς μικρέ, όχι εσείς, γιατί και να θέλατε δεν μπορείτε...
- Οτι πεις εσύ Άγγελέ μου...
- Τα πολλά τα λόγια φτώχεια νεαρέ... Και επειδή την έχεις άσχημα στο μαγαζί άκου λοιπόν τι θα κάνεις για να τη βγάλεις καθαρή.
* Αν πας για εκλογές θα τις χάσεις.
* Αν δεν πάς θα σε σπάσουνε τα νεύρα, θα έχεις διαρροές, θα διαλύσεις.
Δεν θα πας λοιπόν για εκλογές. Αλλά θα κάνεις Δημοψήφισμα.
- Μα κι αν χάσω στο δημοψήφισμα;
- Δεν θα χάσεις μικρέ. Και δεν θα χάσεις για έναν απλούστατο λόγο. Θα φτιάξεις έτσι την ερώτηση ώστε να την ψηφίσουνε υποχρεωτικά. Και αν θέλουνε ας κάνουνε αλλιώς..
- Δηλαδή;
- Τι δηλαδή ρε μεγάλε; Αν τους ρωτήσεις "ΜΕΣΑ Ή ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ;" η πλειοψηφία θα απαντήσει "ΕΞΩ", γιατί δεν ξέρει τι σημαίνει αυτό. Σημαίνει επιστροφή στη Δραχμή, αλλά τα κωθώνια οι δικοί σου δεν καταλαβαίνουν από ερμηνείες. Ενώ αν τους το βάλεις αλλιώς το ερώτημα, δηλαδή "ΔΡΑΧΜΗ Ή ΕΥΡΩ" όλοι τους χεσμένοι θα ψηφίσουν Ευρώ και τότε κάνεις τη δουλιά σου μια χαρά και γρήγορα. Και εσύ καθαρίζεις το σκηνικό, και εμπιστοσύνη παίρνεις νόμιμη, και τα στόματα των (άλλων) ηλιθίων βουλώνεις και εμείς κρατάμε το μαγαζί κάτω από έλεγχο.
- Έτσι να κάνω Άγγελέ μου;
- Έτσι να κάνεις μεγάλε... άντε και όταν έχουμε κάτι θα σε πάρουμε τηλέφωνο.
- Καλή νύχτα Αγγέλα..
- Καλή νύχτα (στην) Ελλάδα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου