ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ [Αναφορα στην Ιnteramerikan]

Την ημερα του ατυχηματος δουλευα στη στεγη μιας εξαοροφης οικοδομης. Μετα το περας της εργασιας μου ειδα οτι μου περισευαν περιπου 250 τουβλα , αντι να τα καταβασω με τα χερια απο την σκαλα αποφασια να τα βαλω σε ενα βαρελι και να τα κατεβασω με μια τροχαλια  που ευτυχω ς υπηρχε στη στεγη απο πριν . Σπρωχνω λοιπον το βαρελι στο κενο το γεμιζω με τα τουβλα και κατεβαινω στο δρομο.Λυνω  το σχοινι κρατωντας το γερα για να κατεβασω  τα τουβλα αργα και στεθερα . Οπως γραφω και στο εντυπο που μου δωσατε το βαρος μου ειναι 62 κιλα. Ξαφνιασμενος απο το δυνατο τραβηγμα ταχασα και ξεχασα να αμολυσω το σχοινι. Οπως αντιλαμβανεστε απογειωθηκα και αρχισα μια ταχεια ανοδο παραλληλα με την οικοδομη. Στο τριτο περιπου πατωμα συναντηθηκα με το βαρελι που κατεβαινε. Αυτο εξηγει τα καταγματα του κρανιου και της ομοπλατης μου.Η συναντηση με το βαρελι επιβραδυνε την ανοδο μου και συνεχισα να ανεβαινω μεχρι που τα δαχτυλα του δεξιου μου χεριου χωθηκαν μεσα στη τροχαλια. Ενω τοτε ειχα βρει ηδη τον εαυτο μου και ετσι μπορουσα να κρατηθω απο το σχοινι παρα τον πονο μου, την ιδια στιγμη το βαρελι συγκρουεται με το πεζοδρομιο ωστε του φευγει ο πατος του. Ελευθερωμενο απο το βαρος των τουβλων το βαρελι ζυγιζε τωρα μονο 25 κιλα. Οπως καταλαβαινετε ξεκινησα μια γρηγορη καθοδο παραλληλα προς την οικοδομη. Στο τριτο πατωμα περιπου συναντηθηκα με το βαρελι που ανεβαινε. Αυτο εξηγει τα καταγματα στους αστραγαλους και στο κατω μερος του σωματος μου. Αυτη τη φορα η συγκρουση με το βαρελι με φρεναρισε αρκετα ωστε να απαλυνη την πτωση μου πανω  στον σορο απο τα τουβλα. Με λυπη μου σας πληροφορω οτι ξαπλωμενος καταχαμα ακινητοποιημενος απο τον πονο κοιτωντας το αδειο βαρελι εξι πατωματα πονω απο κεφαλι μου χανω τις αισθησεις μου και αμολαω το σχοινι.....    KARDAS [για την αντιγραφη]  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου