ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

(ΠΕΡΙ ΕΚΔΡΟΜΗΣ) ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ....ΚΩΛΟΥ




Η ΠΟΡΤΙΚΑΛΙ...  Εγώ δεν μπορώ να έρθω γιατί έχω...μαγαζί... σε ποιον να το αφήσω (θέλω να οικονομίσω)


Η ΦΟΥΞΙΑ.... Εγώ φοβάμαι τα αεροπλάνα, μόνο με τα πόδια έρχομαι  (σε οργασμό)


Η ΚΙΤΡΙΝΗ.... Εγώ δεν έχω λεφτά... είμαι χρεωμένη ... πολύ.... (τι να κάνω βίζιτες;)


Η ΠΡΑΣΙΝΗ..... Εσείς δεν είστε για πουθενά.... αλλά αν είστε... είμαι και εγώ.... (αντε μωρή μουλωχτή........)


Η ΚΟΚΚΙΝΗ..... Εγώ είμαι απασχολημένη γιατί ψάχνω οικόπεδο για να χτίσω το όνειρό μου.... (γνωστή ...... κουλτουριάρα.... (και γεροντο...ούνα))


Η ΜΩΒ....  Εμένα δίνει εξετάσεις η κουνιάδα μου.... και η γυναίκα μου δεν με αφήνει..... έχω και μια έκθεση (ιδεών) - να πάω... (Ήμαρτον Θεέ μου πάλι ψέμματα είπα και νηστεύω ο πούστης).






ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ .... ΠΕΘΑΜΕΝΕΣ......




ΝΑΙ ΡΕ εγώ το έγραψα, ο KID, υπάρχει αντίρρηση;....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου