ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΑΜΕ















ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΑΜΕ...
Και η προσπάθεια βρήκε ανταπόκριση. 
Τελικά άξιζε τον κόπο. Χίλιες επισκέψεις σε πενήντα μέρες δεν είναι και λίγες για ένα  blog αυτοκριτικής, σκληρής τις περισσότερες φορές.  
Ναι... τα χιλιάσαμε. 
Και η προσπάθεια έγινε ουσία. Σε μια εποχή που οι ευχές και τα όνειρα χάνονται όταν ανοίγουν τα βλέφαρα, εμείς λέμε να συνεχίσουμε. Ξύπνιοι και όχι εν υπνώσει. Αντιμέτωποι με μια πραγματικότητα που δεν μας αφήνει περιθώρια για χασμουρητά..
Λέμε να συνεχίσουμε, όσο και όπως μπορούμε, όσο αντέχουμε.
Show must go on...   
Η παράσταση (προσπάθεια) πρέπει να συνεχιστεί....
τραγούδησε ο Mercury των Queens γνωρίζοντας ότι θα πεθάνει από aids.
Αφιερωμένο σε όλους όσους προσπαθούν... γι' αυτό που προσπαθούν, γνωρίζοντας και έχοντας την απόλυτη επίγνωση του τέλους...

"Θα το αντιμετωπίσω με ένα χαμόγελο. 
Δεν θα παραδοθώ ποτέ. 
Μέσα στο  θέαμα,  θα απογειώσω το πρόγραμμα. 
Θα υπερβάλλω....
Έχω το κουράγιο να συνεχίσω.
Με την παράσταση......
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί.....
SHOW MUST GO ON (Queens)
Άδειοι τόποι...
άραγε γιατί να ζούμε;
εγκαταλειμμένες θέσεις   - υποθέτω ότι ξέρουμε το αποτέλεσμα
ξανά και ξανά.
Mήπως γνωρίζει κάποιος αυτό που αναζητούμε; 
Και άλλος ήρωας και άλλο ανεγκέφαλο έγκλημα
Πίσω από την κουίντα... στην παντομίμα...
Κράτα την γραμμή ανοιχτή... Θέλει κανείς να επικοινωνήσει; 
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί..
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί... Ναι...
Μέσα μου, η καρδιά μου έγινε χίλια κομμάτια
Το μέϊκ απ μου έχει ξεφλουδίσει,
αλλά το χαμόγελό μου ακόμα παραμένει.
Οτι και αν συμβεί θα το αφήσω στην τύχη...
Μια ακόμη στεναχώρια
Ένα ακόμα συναίσθημα χωρίς ανταπόκριση
Ξανά και ξανά.
Ξέρει κανείς άραγε κανείς γιατί ζούμε;
Υποθέτω ότι μαθαίνω. Πρέπει να είμαι πιο θετικός τώρα. 
Σύντομα θα στρίψω στην γωνία.
Έξω η αυγή έχει κομματιαστεί.
Αλλά μέσα στο σκοτάδι
βιώνω μια επώδυνη ελευθερία
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί.
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί. Ναι, Ναι
Ω μέσα μου η καρδιά μου έχει γίνει χίλια κομμάτια.
Το μεικ απ μου έχει ξεφλουδίσει.
Αλλά το χαμόγελό μου ακόμα παραμένει.
Η ψυχή μου είναι φιλοτεχνημένη σαν τα φτερά της πεταλούδας
ιστορίες με νεράϊδες του χθες μεγαλώνουν μέσα μου 
και δεν θα πεθάνουν ποτέ.
Δεν μπορώ να πετάξω φίλοι μου....
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί.. Ναι ...
Η παράσταση  πρέπει να συνεχιστεί. 
Θα το αντιμετωπίσω με ένα χαμόγελο. 
Δεν θα παραδοθώ ποτέ. 
Μέσα στο  θέαμα, 
θα απογειώσω το πρόγραμμα. 
Θα υπερβάλλω....
Έχω το κουράγιο να συνεχίσω.
Με την παράσταση......
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου