ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ...........




-Καλή μέρα σας κύριε....
-Καλή μέρα...
-Παρακαλώ πολύ να σας τη μετρήσουμε...
-Τι να κάνετε;
-Να σας τη μετρήσουμε...
-Γιατί;
-Γιατί την έχετε μεγάλη...
-Και συ που το ξέρεις ρε;
-Φαίνεται κύριε, μπάμ κάνει...
-Φαίνεται;
-Φυσικά, και ένας στραβός το βλέπει...
-Και συ προφανώς δεν είσαι στραβός...
-Όχι κύριε, υπάλληλος είμαι... Εντολές εκτελώ..
-Ωραία δουλειά κάνεις ρε φίλε...
-Αυτή βρήκα κύριε, αυτή κάνω, τι να σας πω....
- Μα είναι δυνατόν να μας την μετρήσεις;
-Φυσικά κύριε, και ανάλογα με το μήκος θα πληρώσετε και το σχετικό ναύλο...
-Τι θα πληρώσουμε;
-Το σχετικό ναύλο κύριε, εσείς που την έχετε μεγάλη δεν μπορεί να πληρώσετε τα ίδια λεφτά με έναν που έχει μια σταλιά...
-Μην το πεις ... σε έσφαξα...
-Τι να μην πω κύριε, αφήστε με να κάνω την δουλειά μου.
- Τι άλλο θα ακούσουμε ρε γαμώ το.. Καρντά, βγές έξω ρε να στη... μετρήσει.....
-Όχι κύριε, τη δική σας  θέλω να μετρήσω...
-Τη δική μου;
-Φυσικά, δεν είστε ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου;
-Είμαι.
-Εσάς λοιπόν θα μετρήσω, παρακαλώ βγείτε έξω να με βοηθήσετε....
-Ρε συ, θα τον σπάσω στο ξύλο αυτόνα...
-Κύριε γιατί εξάπτεστε; Η λιμουζίνα αυτή δεν είναι δική σας;
-Δική μου είναι ρε μαλάκα...
, να την μετρήσω θέλω βε ηλίθιε... Οι λιμουζίνες πληρώνουν έξτρα ναύλα στο βαπόρι για την Σκιάθο. Δεν πληρώνουν όσα τα πεντακοσαράκια... Πρέπει να μετρήσω το μήκος της λιμουζίνας σας για να σας χρεώσω αντίστοιχο ναύλο....
-Ε ας το διάβολο. Μη γελάς εσύ ρε... άχρηστε χοντρέ....


Κιντάπογλου Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου